Aquest dimarts a la tarda, un camió que transportava caixes de cervesa ha perdut la seva càrrega a la rotonda d’Arcavell, abans de la frontera del riu Runer. La mercaderia, composta per caixes vermelles de cervesa, ha quedat escampada per
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu