Els Mossos d’Esquadra van denunciar penalment aquest dissabte un conductor andorrà, de 44 anys, com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària i per conducció temerària. Els fets van passar durant un control de velocitat que els mossos
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu