El bisbat d’Urgell participarà en una nova expedició humanitària amb destinació a Ucraïna a través de la ‘Caravana de la Bondat’, una iniciativa solidària impulsada per Sor Lucía Caram des del Convent de Santa Clara de Manresa. La implicació de
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu