El cap de Govern, Xavier Espot, i la ministra d’Afers Exteriors, Imma Tor, viatgen aquest dijous al Principat de Mònaco amb motiu del 30è aniversari de l’establiment de relacions diplomàtiques entre tots dos països. Durant la visita, la delegació andorrana
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu