El Comú de Sant Julià de Lòria ha reobert aquest divendres la carretera de la Rabassa, després que la nit de dijous es produís un despreniment de terra a l’altura de Juberri a causa de les fortes pluges. Tot i
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu