El Periòdic d'Andorra
Tecnologia

Andorra Telecom trasllada el servei de correu @andorra.ad a Gmail per ampliar la capacitat d’emmagatzematge

La migració afecta un total de 8.500 usuaris, els quals hauran d’actualitzar les dades abans de l’1 de juliol per mantenir l’operativitat del compte

Andorra Telecom inicia un canvi significatiu en el seu servei de correu electrònic amb la migració a la tecnologia de Google. A partir d’ara, els 8.500 usuaris del domini @andorra.ad operaran a través de la plataforma Gmail, un moviment que té com a objectiu reforçar la seguretat i augmentar la capacitat d’emmagatzematge del servei.

Segons ha explicat el responsable de màrqueting i vendes de la companyia, Xavier Agulló, “aquesta migració de plataforma ens permetrà diverses coses que són positives des del punt de vista d’usuari: per començar, tenir més seguretat. S’activarà el doble factor d’autenticació obligatori, habitual en aquest tipus de serveis de correu”. A més, ha detallat que la capacitat de memòria s’ampliarà: “Fins ara era d’un giga i a partir d’ara serà de cinc gigues per usuari”.

Per garantir la continuïtat del servei, serà necessari que cada usuari actualitzi les seves dades personals abans de l’1 de juliol. Aquesta actualització es pot fer mitjançant el portal web correuciutada.andorra.ad, en el qual caldrà introduir el nom, els cognoms i el número de telèfon. “Simplement, cal donar nom, cognoms i número de telèfon”, ha precisat Agulló.

El procés d’actualització es pot fer a partir d’aquest dimarts 17 de juny i estarà disponible fins al dia 30 del mateix mes. En cas de no completar el tràmit dins d’aquest termini, el servei de correu es mantindrà accessible, però no es podran enviar ni rebre missatges fins que no s’activi la nova plataforma. “A partir del juliol es podrà accedir al correu, però la recepció i l’enviament de correus no funcionarà fins que activin aquesta nova plataforma”, ha advertit.

Un cop completada l’actualització, els usuaris accediran a una nova interfície basada en la tecnologia de Gmail, des de la qual podran conservar tot l’històric de missatges, així com els calendaris i els contactes. “Una vegada entrin es trobaran al correu en una nova plataforma on podran veure els seus calendaris, els seus contactes i tot el seu històric de correus electrònics”, ha destacat Agulló.

Per informar la ciutadania, Andorra Telecom ha llançat una campanya de comunicació a través de diferents canals: missatgeria SMS, correu electrònic, xarxes socials, mitjans de comunicació i la mateixa web del servei. A més, a la pàgina correuciutada.andorra.ad també s’informa del procés i es resolen els dubtes que puguin sorgir. També s’ha habilitat el telèfon 115 per atendre consultes. “Es tracta d’un procés senzill que el que busca és gaudir d’una bona experiència digital”, ha conclòs Agulló.

Comparteix
Notícies relacionades

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Comparteix
Notícies destacades
Publicitat
Enquesta
Publicitat
Publicitat

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu