Inici » Archivo de El Periòdic d'Andorra » Pàgina 434
El Dispositiu Especial de Trànsit (DET) de Setmana Santa, activat per gestionar la mobilitat durant el període festiu, ha registrat entre dimecres 16 i dilluns 21 d’abril l’entrada de 65.200 vehicles al país, segons dades provisionals facilitades pel Departament de
La Policia ha detingut vuit persones per delictes contra la salut pública durant el decurs d’aquest passat cap del pont de Tots Sants. En aquest
En consonància amb l’afluència de visitants a Andorra durant el pont de Tots Sants, i sabent així dels prop de 80.000 vehicles que han ingressat
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu