El ministre de Turisme i Comerç, Francesc Camp, ha reconegut aquest matí les dificultats que suposarà millorar en la xifra de visitants el proper període estival després d'"un estiu 2015 en què es va créixer molt, gairebé un 19%". L'estratègia per tombar aquestes complicacions ha estat presentada avui pel mateix titular, acompanyat del director d'Andorra Turisme, Betim Butzaku, i es basa primordialment en una campanya de nou enfocada a Alemanya, Bèlgica, els Països Baixos i Gran Bretanya i pensada de manera personalitzada per cadascun dels estats on, des de mitjans de març, ja s'està desenvolupant l'estratègia comunicativa per mostrar Andorra. Espanya i França tindran evidentment un paper rellevant en la previsió d'ascens en 32.000 persones respecte del passat estiu. La xifra dedicada enguany a l'atracció de turistes durant els mesos de calor és de 2.141.000 euros, en línia amb l'exercici anterior.
MÉS INFORMACIÓ A L'EDICIÓ DE PAPER DE DEMÀ