Dissabte es va enlairar de l’Aeroport d’Andorra-La Seu d’Urgell el darrer avió de Swift Air flotat pel Grup Regina que ha estat operant aquestes setmanes. El balanç és de 332 passatgers de les 1100 places disponibles, poc més d’un 30% d’ocupació, molt menys del previst, cosa que els ha suposat pèrdues econòmiques, però que ja es contemplaven com a possibles.
Amb la mirada posada a l’hivern, el touroperador insisteix amb Palma, pensant que els esquiadors de les illes han d’agafar sempre l’avió, i alhora inclouen a la llista de possibles connexions Porto i La Corunya, amb l’objectiu d’apropar el Pirineu a uns esquiadors que amb autocar el tenen a 21 hores. Una altra de les opcions que es planteja la companyia de cara a la propera temporada és la connexió amb les Illes Canàries, que dependrà d’unes modificacions a l’aeroport de Tenerife.
Tot això però, dependrà dels sistemes pendents d’instal·lar de l’aeroport. Des del grup Regina insisteixen que sense el sistema GPS que li cal a l’aeroport serà molt difícil fer-hi aterrar avions a l’hivern, quan les condicions climàtiques no siguin les òptimes.