Search
Close this search box.
El Periòdic d'Andorra

Els hotels superen el notable als webs de referència

Els responsables dels allotjaments consideren que «els problemes per aparcar» són una problemàtica per a la que «cal una solució»

El turista que s’empara al servei hoteler del Principat marxa, majoritàriament, molt satisfet per la seva estada. Així es reflexa en les notes que, posteriorment, publiquen als motors de cerca mitjançant els quals realitzen les seves reserves. De mitjana, els hotels del Principat obtenen un notable si se n’observen les valoracions obtingudes a tres llocs web de referència pel que fa al món dels viatges com són TripAdvisor, Booking o Trivago. La necessitat d’un rentat de cara i la manca de zones d’estacionament són els causants de que no s’arribi a l’excel·lent en un país en què el turisme és el principal bastió del PIB. 
 
«Per als clients, trobar-se amb dificultats d’aparcament, sobretot a les parròquies centrals, és una problemàtica». Ho va reconèixer així el director de la Unió Hotelera, Òscar Julian, que va apuntar la necessitat de «trobar una solució». El portaveu dels hotelers  va assegurar ser conscient que «no és fàcil» resoldre aquesta mancança «perquè l’estructura del país és la que és», però advertint que cal un diàleg en aquest sentit per «trobar solucions».
 
Apreuament de les prestacions/ Un dels webs de referència a l’hora de realitzar reserves d’allotjament mitjançant la xarxa suspèn, estadísticament parlant, molts dels ítems que valoren els seus usuaris. Destaquen, per la baixa apreciació, la ja esmentada accessibilitat amb el vehicle, el confort del llit, els banys i la tranquil·litat. Raspen l’aprovat factors tan importants com són la mida, les instal·lacions i el preu. Julian va mostrar-se taxatiu pel que fa a la darrera dada: «No ho puc compartir, sinó que tot el contrari: l’oferta que hi ha actualment al país és de les millors que hi ha a la zona del Pirineu així com als sectors de neu. Si comparem amb altres preus i tenint en compte la qualitat que oferim tant a nivell hoteler com d’instal·lacions d’esquí i l’oferta complementària que hi ha» no pot acceptar-se aquest aprovat just. Sí va reconèixer, no obstant, la necessitat de dur a terme una remodelació en alguns dels edificis. Segons va explicar, les modernitzacions dels espais no s’han desenvolupat degut a la crisi de què provenim.
Comparteix
Publicitat
Notícies relacionades
Comparteix
Notícies destacades
Publicitat
Enquesta
Publicitat
Publicitat

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu