Andorra Telecom ha aconseguit una trentena de voluntaris entre la seva clientela perquè l’ajudin a desenvolupar un nou producte: una aplicació pròpia a través de la qual els clients podran fer gestions amb el mòbil. La crida als voluntaris s’ha realitzat a través de les xarxes socials i la resposta va ser massiva: en menys de 24 hores es van rebre una quarantena de sol·licituds de persones interessades en participa-hi.
La parapública demana voluntaris majors de 18 anys interessats en millorar els seus productes i que vulguin participar en la creació de la nova aplicació. Andorra Telecom només necessitava 30 voluntaris per participar en dues sessions de mitja hora cadascuna. Les primeres sessions de treball van tenir lloc dimecres passat i la pròxima prova serà convocada d’aquí a uns tres mesos.
L’objectiu d’Andorra Telecom és poder oferir un producte «que garanteixi la facilitat en la navegació» i, per això, es vol comptar amb l’opinió dels clients per valorar les funcions que ha de tenir de la nova aplicació, segons explica l’ANA.
Per a la pròxima sessió, per animar l’assistència, Andorra Telecom sortejarà un Apple Watch o un Samsung Gear S entre els clients que participin en les proves.
Andorra Telecom ha agraït mitjançant els seus perfils a les xarxes socials la gran resposta obtinguda a la crida dels voluntaris per provar l’app i ha informat que s’ha tancat la selecció.