- Les jornades gastronòmiques es celebren aquesta primavera coincidint novament amb la campanya de promoció turística del Govern
- Hi ha 27 establiments participants i s’espera vendre un total de 4.000 menús
-
- Un dels plats que s’ofereixen en aquesta edició d’Andorra a Taula de primavera.. Foto: ANA / N.M.
La campanya gastronòmica segueix la mateixa línia que la de tardor, amb menús a 25 euros sense begudes, i potenciant sobretot els productes autòctons com la carn de qualitat i les trumfes d’Andorra. En aquesta ocasió, a més, es volen utilitzar productes de temporada com les xicoies o les herbes aromàtiques, i incloure-les als diferents menús.
El format de venda dels àpats també serà diferent al de la tardor. Mentre que aleshores es podia comprar als mateixos restaurants o per anticipat a les oficines de turisme, als hotels o en paquets d’allotjament més àpat, en aquest cas no es podrà fer la compra anticipada. Tot i això, s’han editat 35.000 catàlegs on s’informa dels restaurants participants i dels menús que ofereix cada un d’ells, per poder-los donar a conèixer i atraure clients.
Del total dels clients que es van aconseguir durant la passada edició, el 90% eren persones residents a Andorra, mentre que només el 10% eren visitants. Per invertir la tendència, el gerent d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, considera que el que cal és comunicar el producte i donar temps perquè la gent de fora també el comenci a conèixer.