L’International Foodie Fest ha reunit més de 3.500 persones al llarg del cap de setmana al recinte del Càmping Pla de Canillo. Aquesta primera edició, organitzada pel Comú de Canillo i la creadora de contingut Regaderafoodie, ha superat les expectatives inicials tant pel que fa a l’afluència de públic com per la valoració dels participants.
El festival es va inaugurar divendres amb prop de 1.000 assistents que van començar a tastar les primeres propostes gastronòmiques i van gaudir dels concerts programats. Dissabte, la jornada amb més afluència, es van comptabilitzar més de 2.000 visitants. Tot i la meteorologia variable, diumenge hi van passar unes 500 persones que van aprofitar les últimes hores de l’esdeveniment.
En total, s’han venut 30.000 tokens i els 15 establiments participants han servit aproximadament 8.000 tapes. Els organitzadors fan una valoració molt positiva del resultat i ja treballen amb la idea de repetir la cita l’any vinent per consolidar Canillo com a referent gastronòmic multicultural.
El conseller de Promoció Turística i Comercial del Comú de Canillo, Àlex Kinchella, ha destacat l’èxit de la convocatòria i la bona resposta del públic. “Estem molt satisfets de la resposta de la gent, superant les nostres expectatives inicials. Aquest festival ha estat una gran festa de sabors i cultures, i ens anima a continuar apostant per propostes innovadores i inclusives, que promoguin Canillo i fomentin la diversitat cultural”.
Durant tres dies, el públic ha pogut tastar cuines de diverses parts del món, participar en tallers i demostracions culinàries, gaudir de música en directe i de sessions de DJ, i compartir una experiència en un entorn familiar i acollidor. El programa ha inclòs activitats per a tots els públics: un passaport gastronòmic per conèixer les diferents propostes, espais chill-out, zona infantil amb animació i una àmplia oferta d’entreteniment.


