Inici » Cultura
La plaça Major d’Ordino ha estat l’escenari aquest diumenge al migdia de la tradicional plantada del Mai, un dels actes més representatius de la festivitat de Sant Pere. La celebració ha reunit nombrosos veïns i visitants i ha anat acompanyada
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu