Search
Close this search box.
El Periòdic d'Andorra

La Serenalla es vol consolidar com a producte turístic

Aquesta edició fa un pas endavant ampliant estands i zones de consum

La Serenalla Market fa un pas endavant en aquesta nova edició per a obrir una finestra a l’exterior. La cònsol major de la Massana, Olga Molné, va explicar que «ha arribat l’hora de traspassar fronteres perquè la Serenalla té tots els ingredients per atraure turistes, i per això és tan important la implicació d’Andorra Turisme».

La cinquena edició de la Serenalla porta novetats, com la creació d’un mercat vintage de roba, complements i també de decoració. A més, també hi haurà un nou espai dedicat als productes gastronòmics de proximitat, com vins, embotits, formatges, confitures i productes frescos de l’hort.

Destaca l’ampliació de les zones de consum, ja que en totes les edicions s’ha comprovat que els diferents espais estaven plens. El nombre d’estands creix un 15% i en total hi haurà una seixantena d’operadors entre foodtrucks i productes artesanals i de disseny.
Tot això es completa amb concerts, exhibicions, tallers, classes de ioga i altres experiències de benestar. 

Comparteix
Notícies relacionades
Comparteix
Notícies destacades
Enquesta
Publicitat

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu