El Periòdic d'Andorra
Festival gastronòmic

Canillo tanca amb èxit la primera edició de l’International Foodie Fest i es planteja consolidar-lo com a referent

Més de 3.500 persones han passat pel recinte del Càmping Pla durant els tres dies de festival gastronòmic, amb una oferta de 15 restaurants

L’International Foodie Fest ha reunit més de 3.500 persones al llarg del cap de setmana al recinte del Càmping Pla de Canillo. Aquesta primera edició, organitzada pel Comú de Canillo i la creadora de contingut Regaderafoodie, ha superat les expectatives inicials tant pel que fa a l’afluència de públic com per la valoració dels participants.

El festival es va inaugurar divendres amb prop de 1.000 assistents que van començar a tastar les primeres propostes gastronòmiques i van gaudir dels concerts programats. Dissabte, la jornada amb més afluència, es van comptabilitzar més de 2.000 visitants. Tot i la meteorologia variable, diumenge hi van passar unes 500 persones que van aprofitar les últimes hores de l’esdeveniment.

En total, s’han venut 30.000 tokens i els 15 establiments participants han servit aproximadament 8.000 tapes. Els organitzadors fan una valoració molt positiva del resultat i ja treballen amb la idea de repetir la cita l’any vinent per consolidar Canillo com a referent gastronòmic multicultural.

El conseller de Promoció Turística i Comercial del Comú de Canillo, Àlex Kinchella, ha destacat l’èxit de la convocatòria i la bona resposta del públic. “Estem molt satisfets de la resposta de la gent, superant les nostres expectatives inicials. Aquest festival ha estat una gran festa de sabors i cultures, i ens anima a continuar apostant per propostes innovadores i inclusives, que promoguin Canillo i fomentin la diversitat cultural”.

Durant tres dies, el públic ha pogut tastar cuines de diverses parts del món, participar en tallers i demostracions culinàries, gaudir de música en directe i de sessions de DJ, i compartir una experiència en un entorn familiar i acollidor. El programa ha inclòs activitats per a tots els públics: un passaport gastronòmic per conèixer les diferents propostes, espais chill-out, zona infantil amb animació i una àmplia oferta d’entreteniment.

Comparteix
Notícies relacionades

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Comparteix
Notícies destacades
Publicitat
Enquesta
Publicitat
Publicitat
Publicitat

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu