- El cònsol major d’Ordino ha apuntat aquest dijous a un increment dels preus dels forfets de Vallnord, com un dels canvis en la política comercial de l’estació
-
- La cònsol menor, Consol Naudí, explica un dels punts de les actes de Junta de Govern a l’oposició. Foto: ANA
Espot ha apuntat a Vallnord com una prioritat per la vall i per a Andorra i ha reconegut que ja han mantingut diverses reunions amb els seus homòlegs de la Massana i amb el director general de Vallnord per tractar els canvis en la política comercial de l’estació.
Des d’Ordino són crítics per exemple amb els descomptes 2×1, ja que Arcalís ha hagut de penjar diverses vegades el cartell de complert mentre altres estacions estaven buides per falta de neu, un moment en el qual ‘fer un 2×1 no és la millor política comercial’, ha afirmat Espot.
Una de les mesures que pensen portar a terme l’any vinent és l’increment del preu dels forfets, ‘fins i tot els residents, el setmanal, el diari i tot el ventall de preus públics’, ha dit el cònsol. Aquest augment també ha de compensar l’increment de les matèries primeres i les activitats externes, ha afegit.
Altres propostes se centren en accions de màrqueting, ha explicat el conseller d’Administració i Comunicació, Ludovic Albós. Segons el conseller, les perspectives són que ‘d’aquí al 2015 la majoria de consultes a Internet es facin via dispositius mòbils’, per això ‘la part d’Internet s’adaptarà’. També es farà una aplicació per a smartphones i accions puntuals de màrqueting a França, ‘sobretot tenint en compte la situació d’Espanya’, ha assenyalat el cònsol. Aquestes novetats s’aplicaran ja per a la temporada 2012–2013, ha dit Albós.
Per la seva part, la cònsol menor, Consol Naudí, ha manifestat que es tracta de propostes consensuades amb la Massana i que ara el director general de Vallnord haurà de definir com es poden aplicar.