El Periòdic d'Andorra

Espot aposta per apujar el preu del forfet de Vallnord

  • El cònsol major d’Ordino ha apuntat aquest dijous a un increment dels preus dels forfets de Vallnord, com un dels canvis en la política comercial de l’estació

31052012_comu2

La cònsol menor, Consol Naudí, explica un dels punts de les actes de Junta de Govern a l’oposició. Foto: ANA
El cònsol major d’Ordino, Ventura Espot, ha apuntat aquest dijous a un increment dels preus dels forfets de Vallnord, com un dels canvis en la política comercial de l’estació. Segons Espot, cal anar augmentant el preu perquè les matèries primeres són cares i les activitats externes també fan pujar el cost. Altres mesures per millorar les vendes de l’estació són l’adaptació del web als dispositius mòbils i la creació d’una aplicació per a smartphones, així com accions de màrqueting puntuals a França, tal com ha afegit el conseller d’Administració i Comunicació, Ludovic Albós.
Secnoa i Emap aborden el tancament de la temporada de Vallnord. A l’espera de tenir els comptes definitius, el cònsol major d’Ordino, Ventura Espot, ha valorat que la major afluència registrada a Arcalís no podrà compensar la davallada patida a Pal-Arinsal. Amb tot, ha manifestat que ‘encararem la temporada amb la màxima claredat i no es tancarà Ordino–Arcalís en el nostre mandat’.

Espot ha apuntat a Vallnord com una prioritat per la vall i per a Andorra i ha reconegut que ja han mantingut diverses reunions amb els seus homòlegs de la Massana i amb el director general de Vallnord per tractar els canvis en la política comercial de l’estació.

Des d’Ordino són crítics per exemple amb els descomptes 2×1, ja que Arcalís ha hagut de penjar diverses vegades el cartell de complert mentre altres estacions estaven buides per falta de neu, un moment en el qual ‘fer un 2×1 no és la millor política comercial’, ha afirmat Espot.

Una de les mesures que pensen portar a terme l’any vinent és l’increment del preu dels forfets, ‘fins i tot els residents, el setmanal, el diari i tot el ventall de preus públics’, ha dit el cònsol. Aquest augment també ha de compensar l’increment de les matèries primeres i les activitats externes, ha afegit.

Altres propostes se centren en accions de màrqueting, ha explicat el conseller d’Administració i Comunicació, Ludovic Albós. Segons el conseller, les perspectives són que ‘d’aquí al 2015 la majoria de consultes a Internet es facin via dispositius mòbils’, per això ‘la part d’Internet s’adaptarà’. També es farà una aplicació per a smartphones i accions puntuals de màrqueting a França, ‘sobretot tenint en compte la situació d’Espanya’, ha assenyalat el cònsol. Aquestes novetats s’aplicaran ja per a la temporada 2012–2013, ha dit Albós.

Per la seva part, la cònsol menor, Consol Naudí, ha manifestat que es tracta de propostes consensuades amb la Massana i que ara el director general de Vallnord haurà de definir com es poden aplicar.

Comparteix
Notícies relacionades
Comparteix
Notícies destacades
Publicitat
Enquesta
Publicitat

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu