Una trentena de persones han utilitzat des del passat dimecres el nou servei d’autobusos llançadora que ofereix Naturlàndia als seus clients. La responsable del punt de venda de les entrades del parc d’aventures de Sant Julià de Lòria, Monica Oliveira, va recalcar en declaracions a l’ANA que el servei ha estat molt ben rebut per part dels usuaris que ja l’han començat a utilitzar. I va afegir que les primeres impressions per part dels clients han estat «molt positives».
El nou servei que ofereix l’ecoparc de forma gratuïta amb la compra d’una entrada al parc té com a objectiu apropar Naturlàndia al poble, fent que els visitants s’aturin al centre de la parròquia. Segons Oliveira, a banda d’oferir un servei gratuït de transport fins al parc, «els clients també valoren el fet de poder deixar el seu vehicle, de forma també gratuïta, a l’aparcament habilitat just al costat del punt de venda».
Pel que fa a la comunicació del nou servei gratuït de Naturlàndia, la responsable del punt de venda del parc d’aventures lauredià va apuntar que, tot i que ja s’ha col·locat un gran plafó informatiu a la rotonda del túnel de la Tàpia, encara hi ha feina a fer. Tal com va exposar, fins ara bona part dels usuaris que s’han assabentat que poden agafar l’autobús de forma gratuïta, ho han fet a través de l’Oficina de Turisme d’Andorra la Vella.
Quant al funcionament d’aquest nou servei, Naturlandia ha aportat dos autocars que uneixen Sant Julià de Lòria amb la cota 1.600 i la 1.600 amb la 2.000 per una banda, i la cota 1.600 amb el centre de la parròquia, per l’altra. Cada dia s’ofereixen un total de cinc sortides entre les deu i les dotze del matí, fins a la cota 1.600, mentre que per tornar cap a Sant Julià de Lòria, s’ha habilitat un horari de baixada entre les sis i les set de la tarda.
Malestar entre veïns per manca de llocs per aparcar