Aquesta setmana, la seu electrònica de www.lamassana.ad ha donat un pas més enllà en el seu procés de digitalització amb la incorporació de catorze nous tràmits: sis del Cadastre, tres de circulació i cinc de finances. Cal recordar que el Comú ja disposava de la licitació electrònica, el pagament de diferents tributs i de les inscripcions a les activitats de vacances escolars.
El procés per a poder dur a terme els diferents tràmits és molt senzill i ràpid, ja que només cal entrar al web del Comú de la Massana, clicar a la seu electrònica i accedir a la secció de Tràmits amb el certificat digital emès per a l’Oficina de Serveis de Confiança Electrònica del Govern d’Andorra. En cas de no disposar del certificat o d’haver-lo de renovar, es pot fer presencialment al servei de Tràmits acreditant personalment la identitat.
«El nostre objectiu és completar la digitalització perquè els administrats puguin realitzar totes les operacions que permeten ser realitzades online», va explicar el conseller responsable de la comissió de digitalització, Marc Jové, a més d’«acompanyar la ciutadania en el procés de digitalització, especialment la gent gran i altres col·lectius que no estiguin familiaritzats amb l’ús de les noves tecnologies».