El Periòdic d'Andorra

Alís és partidari que els comerços també puguin obrir per Meritxell, Nadal i Cap d’Any

  • El cònsol ha volgut remarcar que paral·lelament a aquesta flexibilització cal fer una llei que protegeixi el treballador
13062011_alis
El cònsol major d’Encamp, Miquel Alís. Foto: TONY LARA
El cònsol major d’Encamp, Miquel Alís, considera que cal «anar més enllà» en relació a la proposta de flexibilització d’horaris comercials que ha fet el Govern de Toni Martí. Alís, en declaracions a l’ANA, s’ha mostrat favorable que els comerços puguin obrir tots els dies de l’any, perquè «Andorra és un país turístic i per mi ha d’estar obert fins i tot per Meritxell, Nadal i Cap d’Any». A més, ha afegit que «obrir fins més tard no sé si representa vendre més, però obrir més dies sí». Malgrat tot, el cònsol ha volgut remarcar que paral·lelament a aquesta flexibilització cal fer una llei que protegeixi el treballador, «per tal que els pares i mares de família que es dediquen al comerç tinguin dret a veure els seus fills».
Comparteix
Notícies relacionades
Comparteix
Notícies destacades
Enquesta

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu