Search
Close this search box.
El Periòdic d'Andorra

Ajona afirma que Vallnord «no té data de caducitat»

El director d’Arcalís descarta el forfet de temporada de l’estació

La integració d’Ordino Arcarlís a Grandvalira i l’acord de mantenir el domini esquiable no posa en risc la marca comercial de l’estació amb Vallnord, va assegurar ahir el director general de l’estació ordinenca, Xabier Ajona. «Ara per ara, la marca no té data de caducitat», va afirmar durant la inauguració de la Fira d’Andorra la Vella. Tot i que l’aliança amb Grandvalira «reforça l’estratègia d’Arcarlís dels últims anys» i que permet mirar el futur «amb molta energia», va detallar Ajona, l’estació seguirà dins de Vallnord i, de moment, tot seguirà com fins ara. En aquest sentit, no s’ha plantejat fer un forfet propi, com sí que el té Pal Arinsal. Tot i això, Ajona va admetre que les societats estan parlant «i veient els camins que se’ns obren de cara al futur». 

El que sí que patirà un canvi és el  forfet de dia de l’estació ordinenca. Ajona va anunciar que augmentarà de preu, tot i que no va indicar el cost definitiu. Concretament, tindrà una actualització «corresponent al nivell d’inversió» que s’ha fet aquesta temporada, de 7,5 milions d’euros, va informar el director de l’estació.  A més, va avançar que s’està treballant amb Grandvalira en una alternativa de forfet, independent a l’actual d’Arcalís, que permeti esquiar tant a Ordino com a Grandvalira en general.
 
Arran de la integració d’Ordino Arcarlís a Grandvalira, Ajona va comunicar que totes les parts estan creant un nou «òrgan gestor» per al domini. 

Comparteix
Notícies relacionades
Comparteix
Notícies destacades
Publicitat
Enquesta
Publicitat
Publicitat
Publicitat

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu