Inici » Encamp
El Comú d’Encamp ha reobert aquest matí la passarel·la de la Mola després d’haver finalitzat els treballs de rehabilitació i millora efectuats a la zona. De forma que els vianants ja poden utilitzar sense interrupcions la passarel·la, la qual està
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu