Aquest diumenge, 17 de novembre, a les 12.00 hores, l’Auditori Nacional d’Andorra a Ordino es convertirà en l’escenari d’un esdeveniment que ja és tradició: el Concert de Santa Cecília. Organitzat per la Fundació ONCA amb el suport del Govern d’Andorra
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu