Tot sobre: Cultura

El Periòdic d'Andorra

Oriol Guillem, Boris Cartes i Núria M. Montes, a ‘La pista’

L’obra es representarà a la Sala Atrium del 25 de juny al 5 de juliol

Els actors andorrans Oriol Guillem, Núria M. Montes i Boris Cartes actuen junts a La pista, l’obra de teatre que es representarà a la Sala Atrium de Barcelona del 25 de juny al 5 de juliol. L’obra forma part del

El Periòdic d'Andorra

L’art que mai tornarà a casa

Martí Gironell presenta la seva darrera novel·la històrica a l’Església de Santa Coloma
El més destacat
Agenda
Opinions destacades
Altres articles d'opinió

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu