Els actors andorrans Oriol Guillem, Núria M. Montes i Boris Cartes actuen junts a La pista, l’obra de teatre que es representarà a la Sala Atrium de Barcelona del 25 de juny al 5 de juliol. L’obra forma part del
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu