La campanya 3×3 at School ha passat a anomenar-se aquest any 3×3 at Home a causa de la situació sanitària i constarà d’un repte interactiu d’uns 40 minuts de durada format per 27 preguntes pensades per nens i nenes de Primària. Els infants hauran d’encertar 18 de les 27 qüestions per completar-lo. Els 2.000 primers en superar el repte, rebran una motxilla, una pilota de bàsquet i una samarreta, però aquest no és l’únic al·licient pels més petits i és que el capità del MoraBanc, Guille Colom, actua com a ambaixador del club en aquesta campanya, que s’emmarca dins del projecte Youth Development Fund impulsat per la Federació Internacional de Bàsquet (FIBA) i que compta amb el suport de la Secretaria d’Estat d’Esports, del MoraBanc i del Bàsquet Club Escaldes. L’objectiu principal del programa, segons s’indica a la seva pàgina web, és «promocionar la pràctica del bàsquet entre els escolars de Primària de tots els sistemes educatius». La campanya desenvolupada a les escoles ha sigut un èxit des de la seva implantació durant el curs escolar 2016/17, participant entre 1800 i 2400 infants cada any. Aquest nou curs, podran fer-ho a distància aprenent sobre la història del bàsquet andorrà i mundial, així com les normes del joc i aspectes tècnics, com, per exemple, on es va inventar aquest esport o com s’ha de botar la pilota correctament.