JBL Quantum Espanya va anunciar ahir el patrocini de l’equip d’eSports, lifestyle i entreteniment, FIVE Media Clan. D’aquesta manera, JBL Quantum es converteix en el partner oficial d’àudio d’un dels equips més reconeguts d’Espanya.
Amb aquesta associació, JBL reforça el seu objectiu d’apostar per la «creativitat i el treball dels més joves, en aquest cas, enfocats a la cultura juvenil del gaming i del lifestyle», segons va comunicar l’entitat. Figures reconegudes d’aquest àmbit com Agustín51, RickyEdit i MateoZ, que són actuals copropietaris de l’equip i seguidors dels productes JBL Quantum, seran alguns dels nous ambaixadors de la marca al país veí del sud.
JBL Quantum equiparà tots els creadors de contingut i jugadors professionals de FIVE Media Clan amb auriculars, micròfons i altres dispositius d’àudio de la marca, a més d’aparèixer com a patrocinador principal en els equipaments i jerseis oficials de l’equip, entre moltes altres més sorpreses per a fans i seguidors de l’equip, com sortejos i més.
Una consolidació ràpida/ FIVE Media Clan va néixer a principis de 2021, i actualment, en menys d’un any, s’ha convertit en un dels equips líders en el sector gaming a Espanya, a més de ser tot un referent dins de la generació d’experiències en l’àmbit digital. «Gràcies a aquesta col·laboració, no sols es busca expandir la marca i els seus productes de gran qualitat a tota l’audiència i indústria del gaming a Espanya, sinó que, sobretot, es realitzaran continguts de qualitat i excitants per al públic, donant-los l’oportunitat de gaudir de la millor experiència de so de la mà dels seus creadors de contingut, jugadors i streamers favorits», es va explicar des de JBL Quantum en oficialitzar el patrocini.
Segell andorrà/Fundat a inicis de 2021 arran de la pandèmia de la covid-19 per tres joves andorrans, Roger Espuga, Dani Lorenzo i Sergi Martí, FIVE Media Clan ha aconseguit en temps rècord i escassament un any de vida postular-se com un dels líders en el sector gaming a Espanya.
Apostant per la creació d’una forta i atractiva marca inspirada en organitzacions americanes, i amb un clar enfocament diferencial en el lifestyle com a forma de comunicació, FIVE Media Clan ha aconseguit, fins i tot, la confiança de figures com Agustín51, RickyEdit i MateoZ, actuals copropietaris de l’equip i professionals d’aquest àmbit que arrosseguen multitud de seguidors i visualitzacions del seu contingut.
D’altra banda, la marca JBL «personifica el so que dona forma als moments més èpics de la vida», estant present en esdeveniments icònics com concerts en el Madison Square Garden o partits en el Yankee Stadium. Els productes de JBL compten 75 anys d’experiència i desenvolupament, traçant una trajectòria professional inigualable, combinant la seva visió del futur amb el talent d’enginyers i dissenyadors de tot el món. D’aquesta manera, s’han associat amb els millors talents del món en la música, l’esport i els eSports.