El silenci institucional davant les queixes del Tarter

La denúncia dels veïns del Tarter posa de manifest una situació que, si més no, mereix atenció i resposta institucional. Les queixes sobre la inexistència de pipicans, les obres presumptament aturades i la manca de serveis comunals no són noves, però la reiteració i la sensació de desatenció acumulada evidencien un malestar creixent. El relat dels afectats parla d’escales tancades des de l’abril, d’obres sense finalitzar des de la tardor passada i d’un espai públic que, segons diuen, presenta mancances que afecten la seguretat i la mobilitat quotidiana. A això s’afegeixen les queixes per la recollida de residus i la inexistència de contenidors selectius en zones residencials. Tot plegat dibuixa un escenari de frustració que els veïns vinculen a anys d’espera i correus sense resposta. Tot és presumpte, ja que manca la versió del comú, però el que resulta indubtable és la necessitat d’una comunicació clara i d’una explicació pública. Quan la ciutadania recorre al Raonador del Ciutadà per canalitzar les seves inquietuds, el silenci institucional no pot ser l’única resposta.

Altres Editorials
Comparteix
Últimes notícies
Articles d'opinió
Omar el Bachiri
Publicitat
Enquesta
Publicitat

No et quedis sense el nostre exemplar en PDF

Publicitat
Publicitat

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu