Un últim estiuet abans d’entrar de ple en el fred de novembre ha acompanyat l’últim cap de setmana de l’Andorra Shopping Festival, la tercera edició de la campanya comercial engegada per Andorra Turisme entre el 9 d’octubre i l’1 de novembre. A l’espera dels balanços oficials, sí que s’ha pogut constatar una gran afluència de visitants, sobretot els caps de setmana i amb la coincidència amb el pont del Pilar, el Dia Vivand i el tancament de l’avinguda Meritxell.
L’últim cap de setmana de l’Andorra Shopping Festival ha coincidit amb Tots Sants, i les artèries comercials de la capital i d’Escaldes-Engordany han acollit diverses activitats, com actuacions musicals, animacions de carrer i tallers infantils de maquillatge i creació de màscares que es van oferir durant dissabte.
Durant tot el mes d’octubre i fins ahir, els establiments comercials han ofert promocions especials i els botiguers han guarnit els aparadors amb diferents temàtiques. L’Andorra Shopping Festival és una aposta que sorgeix per revifar el turisme de compres en les èpoques de menys afluència de visitants i seguir posicionant el país com una destinació turística comercial, segons informa l’ANA. A més, durant el primer cap de setmana de l’esdeveniment i l’últim els establiments comercials han obert les seves portes fins a les deu de la nit.