El ministre d’Administració Pública, Transports i Telecomunicacions, Jordi Alcobé, va informar ahir a la tarda d’una prova pilot del Servei de Tràmits de Govern per estudiar i comprovar l’afluència dels usuaris en l’administració. Segons va informar Alcobé, a partir de l’1 d’octubre, s’ampliarà l’horari d’atenció al públic pel que fa al Servei de Tràmits, doncs durant sis mesos, aquest serà accessible fins a les 19:00 hores de la tarda.
A més, es remodelarà la planta baixa de l’edifici administratiu per tal de millorar els serveis, doncs «intentarem evitar que hi hagi llargues cues i estones llargues d’espera, a més de facilitar a cada usuari a la cua corresponent, doncs a vegades hi ha confusions» va afirmar Alcobé. En paral·lel a aquests canvis, el ministre també va anunciar que a finals d’aquest mes, es posarà en marxa una nova plataforma en línea per poder fer tràmits des de casa o altres indrets fora de l’Edifici Administratiu.
Per desenvolupar de «manera eficient les millores», hi haurà un total de 17 persones encaminades a atendre els usuaris.