Search
Close this search box.
PUBLICITAT
El Periòdic d'Andorra

Promoció de l’oferta turística de viatges a Andorra

Dotze empreses espanyoles han estat convidades per l’Andorra Convention Bureau

Dotze empreses espanyoles –que treballen principalment a Madrid i Barcelona– dedicades a l’organització de viatges professionals, és a dir, de congressos empresarials, convencions, seminaris, o viatges per cohesionar equips i d’incentius a clients i treballadors, visiten des d’ahir i durant tot el cap de setmana Andorra, convidats per l’Andorra Convention Bureau, en una estratègia per promocionar la destinació del Principat entre aquest sector. Precisament, segons el director de Producte i Nous Projectes d’Andorra Turisme, Enric Torres, aquest mercat és «el que més creix dins de la demanda de l’Andorra Convention Bureau i, tot i que hi ha demandes de coses més grans també són minoritàries, i creiem que és justament aquí on hi ha el potencial d’Andorra».

Els representants d’aquestes empreses descobriran l’oferta d’esquí i activitats a la neu, però també la gastronomia i l’oferta cultural, a la vegada que coneixen els representants de les institucions andorranes –a la jornada de presentació hi havia, per exemple, responsables de les estacions d’esquí i d’Andorra Turisme– que els poden oferir els serveis que busquen pels seus clients.


Torres va lamentar que «moltes d’aquestes empreses quan pensen en un destí per fer aquest tipus de viatges no pensen necessàriament en Andorra». Per això, el membre del comitè executiu de l’Andorra Convention Bureau busca «familiaritzar» aquestes agències espanyoles, que a la vegada treballen amb altres grans empreses espanyoles, per oferir viatges professionals. La idea no és nova, s’havia fet abans amb les empreses interessades directament, perquè tenen departaments encarregats d’aquest tipus d’esdeveniments, però ara s’ha volgut ampliar a les agències organitzadores, com també s’ha fet amb la premsa estrangera, per exemple.

De fet, Torres va avançar que a final de mes es repetirà el viatge de fidelització, tot i que aquest cop amb empreses franceses, per completar així l’estratègia amb els dos mercats en què l’Andorra Convention Bureau pot apostar per una qüestió de recursos.
Comparteix
PUBLICITAT
Notícies relacionades
Comparteix
Notícies destacades
PUBLICITAT
Enquesta
PUBLICITAT

PUBLICITAT

PUBLICITAT
PUBLICITAT

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu