El Periòdic d'Andorra

Pistes tancades

Les estacions donen per finalitzada la temporada

Ski Andorra, en nom de totes les estacions d’esquí del país, ha informat aquest matí a través d’un comunicat que els camps de neu tancaran a partir de demà «davant la necessitat d’elevar la precaució i evitar al màxim el risc de contagi del coronavirus Covid-19».

Segons el mateix comunicat, les estacions prenen la decisió com una «mesura de responsabilitat i donen per finalitzada la temporada». A més, afirmen que «la salut dels nostres clients, treballadors i població en general està per sobre de qualsevol altra cirucumstància».

Comparteix
Notícies relacionades
Comparteix
Notícies destacades
Enquesta

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu