Andorra Turisme posa en marxa avui una campanya de comunicació de les rebaixes d’estiu, que enguany començaran el 25 de juny i s’allargaran fins al 12 de setembre. La voluntat és donar a conèixer l’inici de la temporada de rebaixes en els mercats de proximitat.
La promoció es durà a terme tant a Espanya com a França, concretament en les regions de proximitat des del 15 fins al 30 de juny. En aquesta ocasió, cal destacar que es tracta d’una campanya 100% digital. Més concretament, a Espanya s’articularà la campanya a les comunitats de Catalunya, València i l’Aragó, als principals mitjans generalistes com El País, La Vanguardia o 20 Minutos, així com en mitjans de la premsa de moda i estils de vida Elle, Marie Claire o Harper’s Bazar.
Així mateix, a França s’engegarà la campanya a tota la regió d’Occitània. Continuant en la mateixa línia que amb Espanya, es farà promoció en mitjans com Le Figaro, La Dépêche o L’Équipe, i també a Cosmopolitan, Femme Actuelle o Vogue, entre molts altres. Com a complement d’aquesta comunicació digital, s’ampliarà la campanya a les xarxes socials, mitjançant les plataformes de Facebook i Instagram.
L’objectiu d’aquesta campanya, segons van informar des d’Andorra Turisme, és incentivar el turisme de compres i les vendes dels comerços del país durant el període d’estiu, a més d’avançar-se a la data de rebaixes dels països veïns i posicionar Andorra com un destí de compres.