Elena Hernández Molina
Obertura de portes a la casa dels xefs

Andorra a Taula celebra una nova edició amb 33 establiments i una oferta culinària marcada pels sabors de tardor

Les jornades gastronòmiques se celebraran del 8 al 30 de novembre, amb menús de 35 a 70 euros i presència a totes les parròquies excepte Encamp

La Unió Hotelera ha presentat aquest dimarts la 19a edició d’Andorra a Taula, les jornades gastronòmiques del país que se celebraran del 8 al 30 de novembre i comptaran amb la participació de 33 establiments repartits per gairebé totes les parròquies, amb l’excepció d’Encamp. Els restaurants oferiran menús especials d’entre 35 i 70 euros, dissenyats per posar en valor els sabors de la tardor.

El president de la Unió Hotelera, Jordi París, ha destacat la consolidació d’aquest esdeveniment, “un dels més emblemàtics del país en l’àmbit gastronòmic”, i ha agraït la col·laboració del grup Heineken, que enguany hi participa amb la cervesa 18 70. “Són 19 edicions, és un dels esdeveniments de nivell gastronòmic més consolidats al país, i esperem que sigui per molts anys”, ha manifestat.

La 19a edició d’Andorra a Taula reunirà 33 restaurants amb menús de tardor d’entre 35 i 70 euros a gairebé tot el país

París ha explicat que els restaurants participants proposen dos models de menú: el degustació, amb entrants, plats principals i postres; i el tradicional, amb aperitiu, entrants, plat principal i postres. Tots els menús inclouen la cervesa 18 70 o la seva versió sense alcohol 0,0.

Així, el president de la Unió Hotelera ha recordat que “l’any passat es van servir 3.100 menús” i s’ha mostrat optimista de poder superar aquesta xifra. “És un moment idoni per a tothom, ja que coincideix amb l’inici de la temporada d’hivern”, ha afirmat. Segons París, Andorra a Taula és “una oportunitat per descobrir la cuina del país en un context de tardor i reforçar el turisme gastronòmic”, tot remarcant que alguns restaurants hi participen per primera vegada, mentre que d’altres ja són habituals, fet que demostra “l’interès creixent per aquestes jornades”.

“És una oportunitat per descobrir la cuina del país en un context de tardor i reforçar el turisme gastronòmic” – Jordi París

El president ha posat en valor la col·laboració entre el sector privat i les institucions públiques: “Andorra Turisme és el motor que dinamitza tota l’oferta turística i gastronòmica, i després de la pandèmia s’hi estan posant molts esforços i força inversió”. Finalment, París ha destacat que Andorra a Taula contribueix a enfortir el sector i a millorar l’experiència dels visitants. “Tot això ajuda que l’oferta turística sigui cada vegada més rica i que la gent es quedi més temps a gaudir d’Andorra i de la seva cuina”, ha conclòs.

Comparteix
Publicitat
Notícies relacionades

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Comparteix
Notícies destacades
Publicitat
Enquesta
Publicitat
Publicitat
Publicitat

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu