Aquest divendres començarà la campanya de comunicació per explicar la Llei del Català. Amb aquesta iniciativa, Govern vol comunicar el contingut de la normativa de manera clara i comprensible, tot posant èmfasi en el fet que parlar en català és
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu