Continuen els preparatius per a la participació del Principat a la Biennal d’Art de Venècia que es farà el proper maig, i ahir el Govern va fer públic el pavelló en què s’ubicarà la mostra andorrana. El pavelló d’Andorra en
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu