El concert de Manel ahir a l’Auditori Nacional d’Andorra va significar tot un èxit d’assistència en la seva tercera visita al Principat. Emmarcats en la 34a edició del Festival Narciso Yepes, Manel concloïa un esdeveniment que s’ha allargat durant tres
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu