Inici » Archivo de El Periòdic d'Andorra » Pàgina 583
El Govern ha confirmat que el ciutadà andorrà que es trobava a Corea del Sud ha estat localitzat i es troba en bon estat de salut, tot indicant que el Ministeri d’Afers Exteriors, encapçalat per Imma Tor, ja ha establert
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu