També està rebent significants aportacions de 300, 500 i 1.000 euros que van donant oportunitats al pilot de sumar diners per poder participar en més proves del Campionat el Món. On més problemes està tenint per recaptar diners és en les petites aportacions, de cinc o deu euros, que segons Sandra Gómez, parella del pilot i responsable del mecenatge, és on més es pot sumar per recaptar diners. Tot i això, en els següents dies potenciaran aquesta part a través de les xarxes socials ja que consideren que la manca de col·laboració per aquesta part és deguda a la desconeixença per part de la gent de la iniciativa del pilot.
El ral·li lusità serà un moment important per a Joan Carchat i les seves aspiracions a poder participar en les altres proves del Mundial. Si l’ordinenc aconsegueix destacar i sortir d’allà amb un bon resultat, com sol fer, Gómez creu que podria ser un revulsiu per obtenir més diners per completar el pressupost necessari per a córrer a les altres cites del calendari de WRC. Però la prova de Portugal no serà fins el 21 de maig i encara hi ha espais grans en el cotxe per omplir amb patrocinadors. De moment, els dos únics ‘grans’ amb què compta són Hankook i Andorra Turisme, i el primer forma part de tots els cotxes de l’equip ACSM. «Tenim prevista una recol·locació dels adhesius que tenim en cas que arribi un gran», afirma Gómez.
Els dos pilots de l’equip ACSM entrenaran junts al circuit de terra de Pons abans d’arribar a Portugal. Malgrat que podrà tornar a agafar les sensacions en aquests petits entrenaments, l’andorrà no competirà en cap ral·li abans d’anar a Portugal, cosa que pot anar en contra seva de cara a la prova del WRC. «No és el mateix fer unes voltes a un circuit que posar-se el mono i viure un ral·li amb tot el que comporta. Però la qüestió és anar provant» comenta l’ordinenc, que no es puja al seu Mitusbishi des que va finalitzar el Campionat d’Espanya de ral·lis d’asfalt, el novembre passat.