- El creador de la iniciativa és Josep Martínez, president de l’associació Màxima 6, i que només en 24 hores ha aconseguit gairebé les 100 firmes que es necessiten per tirar la petició endavant
- Proposta pel doodle andorrà. Foto: Josep Martínez
Tal com reconeix el propi creador de la iniciativa, ‘en aquests moments on es destinen tants milions a fer promoció del país, cal buscar fórmules imaginatives i eficaces’ i en aquest cas, segons ha posat en relleu, ‘el cost és zero’. Si s’arribés a acceptar la demanda, els responsables de la pàgina han de comunicar-li a Martínez que han tramès la seva petició a Google Inc. El següent pas, si la iniciativa tirés endavant, seria estudiar de quina manera el Doodle promocionaria el Principat. Segons el promotor d’aquesta acció, que a més ha creat una imatge que va ser consensuada entre els membres del Facebook de Màxima 6, ‘si arribés aquest hipotètic cas ja ho deixaria tot en mans d’Andorra Turisme, i jo ja em donaria per satisfet haver arribat fins aquí’. La imatge actual substitueix les dos O de Google pel logotip del Principat, i el fons són quatre imatges d’Andorra en les diferents estacions.
Tot i que s’arribi a les 100 firmes, es pot continuar ampliant el nombre de mostres de suport. De fet, ‘quantes més, millor’, ha dit Martínez, perquè d’aquesta manera, ‘es veurà que la causa té molt suport’. Per això, ha animat la població a que faci el gest de firmar la petició, subratllant el fet que ‘és una acció gratuïta i una recompensa infinita, ja que donaríem a conèixer Andorra a tots els racons del món’.