Les previsions indiquen que el nombre de visitants que han passat per la parròquia de la Massana durant la darrera i quarta edició de la Serenalla podrien arribar fins a les 16.000 persones en quatre dies. Tot i l’èxit del mercat, alguns comerços de la parròquia indiquen que l’augment de compres no ha estat significatiu, mentre que d’altres asseguren que sí que han notat l’increment de clients. D’una banda, i des del sector més pessimista, un establiment de venda de tabac va assegurar que «s’ha notat una lleugera pujada en les compres, però és final de mes i costa més vendre en general». En aquest sentit, el responsable d’una botiga d’esports va asserir que «nosaltres no hem fet més caixa, però sí que potser hem rebut més visitants a l’establiment». Per la seva banda, el responsable d’un hostal del centre de la parròquia va assenyalar que «sí que hem vist un lleuger increment de l’ocupació durant els darrers caps de setmana, però no ho atribuïm a la Serenalla». A més, una de les responsables d’un complex d’apartaments de l’Aldosa va indicar que «nosaltres ja tenim una bona ocupació durant tot l’estiu gràcies a les nostres instal·lacions amb piscina, i durant la temporada assolim entre el un 80% i el 90% d’allotjats».
Altrament, un restaurant situat al costat d’on es va celebrar el market va apuntar que «sí que hi ha hagut un increment significatiu dels comensals en comparació a l’habitual», i una botiga de lloguer de bicicletes de la zona també va assenyalar que el dia més fort va ser el dissabte, però que la tendència de la darrera setmana ha estat la reserva amb anticipació, la qual s’allargarà fins al 14 d’agost, segons va informar un treballador, qui també va detallar que durant aquest cap de setmana passat van tenir un 95% de les bicicletes llogades.
Finalment, cal remarcar que els estands que han participat a la Serenalla han mostrat la seva satisfacció per les vendes durant el festival, especialment els comerços, ja que, de fet, un 85% de les parades han estat de producte local. Segons es desprén del balanç del comú, Ana Cerezo, de Pernilea, es va mostrar molt satisfeta amb el volum de negoci que ha aconseguit al festival, sobretot als vespres. En la mateixa línia, Jordi Miralles, de Casa Bergé; i Natàlia Olmo, de cosmètica natural Maminat, van assegurar que la Serenalla és més que un punt per exposar producte, ja que «és un esdeveniment per col·laborar entre tots per crear un bon clima».