Crèdit Andorrà posa en marxa el servei de Cita Prèvia per oferir als clients una relació més personalitzada i còmoda amb el seu gestor i estalviar-los temps d’espera. El servei, accessible en qualsevol moment i des de qualsevol lloc a través de l’e-Crèdit, la banca online, permet proposar un dia i una hora, i si es prefereix una cita presencial a l’oficina o telefònica, en l’horari comercial actual de 9 a 14 h. L’entitat destaca apostar per la innova ció i adaptar-se a la situació actual, i es compromet a continuar oferint les màximes garanties pel que fa al servei o la seguretat de clients.
El servei Cita Prèvia és una opció més dins de l’oferta de canals alternatius. Així, quan el client sol·licita una cita, rep la confirmació a través del correu electrònic informat. Des de l’eina també es pot fer la gestió posterior de les cites: visualitzar la data i l’hora de la reunió, consultar el gestor i el tipus de cita sol·licitada. A més, és una de les funcionalitats d’El Meu Gestor, que es troba dins de la banca en línia i permet contactar al gestor des de l’e-Crèdit amb una relació més àgil, propera i còmoda. També és possible intercanviar missatges o documentació de manera segura i confidencial i les converses queden guardades per poder-les consultar des d’on es vulgui i quan es vulgui.
Crèdit Andorrà ressalta que té totes les oficines obertes al públic, excepte la de Prada Ramon d’Andorra la Vella.