La Unió Hotelera d’Andorra (UHA) ja prepara la dinovena edició d’Andorra a Taula, que tindrà lloc entre el 8 i el 30 de novembre d’aquest any. Les jornades gastronòmiques mantenen el format tradicional i comptaran amb la participació d’una selecció d’uns 40 establiments de restauració del país, que elaboraran menús especials per a l’ocasió.
Com a novetat destacada d’enguany, el maridatge dels aperitius dels menús es farà amb la cervesa 18/70. Aquest canvi arriba amb l’entrada de l’empresa IDPA, distribuïdor exclusiu de Heineken al Principat, com a nou patrocinador de l’esdeveniment. L’empresa s’afegeix al suport ja consolidat de MoraBanc i a la col·laboració d’Andorra Turisme.
L’objectiu principal de la iniciativa és promocionar la cuina del país, atreure visitants durant la temporada baixa i donar suport a un sector estratègic per a l’economia local.
En l’edició de 2024, van participar 35 restaurants amb propostes basades en productes de proximitat i de temporada, i es van servir un total de 3.000 menús. Actualment, la UHA treballa en la configuració definitiva de la proposta per a 2025, que es preveu presentar oficialment a finals d’estiu.