Tot sobre: Enquesta de satisfacció

Alex Montero Carrer
Les línies L1 i Bus Exprés registren un increment del 22% d’usuaris i reforcen la crida al civisme
L’enquesta de satisfacció del 2024 assenyala la necessitat d’abordar els retards i promoure un ús més respectuós del transport públic
Lídia López
La Línia Circular de bus és la més ben valorada pels seus usuaris
La puntualitat, que és l’aspecte global amb menys mitjana, rep la pitjor puntuació en l’L6
Lídia López
Coopalsa perd 260.000 euros per la rebaixa de l’abonament mensual
Dallerès afirma que el menyscapte, corresponent a tres mesos, pot provocar la fallida de la societat
Lara Ribas
Els declarants a la CASS, poc satisfets amb l’atenció rebuda
La parapública ho atribueix als canvis legislatius que han afectat els autònoms
El Periòdic d'Andorra
La gestió d’incidències segueix sent el repte pendent de la CASS
Els afiliats suspenen amb un 4,5 i els declarants amb un 4,9 la resolució de problemes de l’ens
El Periòdic d'Andorra
Moles assegura que la pujada del preu de la llum a Espanya no afectarà
La compra d’energia a llarg termini dóna marge a FEDA per assumir pujades puntuals
Publicitat
Altres noticies

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu