MoraBanc, patrocinador principal del BC MoraBanc Andorra, va decidir ahir cedir tots els espais publicitaris que té a la fase final de la Lliga Endesa al Govern per promocionar Andorra i fomentar l’arribada de turistes aquest proper estiu. Per tant, per la seva condició de patrocinador, MoraBanc disposa de diferents espais al pavelló de la Font de Sant Lluís per col·locar la seva marca o publicitat com ara el protector d’una de les cistelles, minuts als leds que es veuen per televisió, espais virtuals que es projectaran a les graderies i elements de marca a les pistes d’entrenament.
L’ACB valora aquests espais en 75.000 euros i espera que les audiències siguin molt superiors a les de les jornades tradicionals de lliga i s’aproximin a les que registra la Copa del Rei. Amb aquesta iniciativa, MoraBanc cedeix els seus espais que s’afegiran als que tenia Andorra Turisme, que podrà fer una promoció d’Andorra amb més impactes. «Des de l’inici de l’emergència sanitària estem pendents d’aquelles coses en què podem ajudar i per Andorra la bona afluència de visitants en els propers mesos pot marcar la diferència», comentava la directora de Comunicació i Marca de MoraBanc, Mireia Maestre. «Aquest gest ens permetrà tenir més presència de marca i sumar esforços a la campanya prevista per aquest estiu», va afirmar la directora de màrqueting i comunicació d’Andorra Turisme, Noemí Pedra.
Els horaris
El MoraBanc ja coneix els horaris de competició. El primer duel, contra el València Basket, serà a les 15.30 hores, el segon, dissabte 20, contra el Gran Canària, serà a les 18.30 hores. El dilluns 22 a les 21.30 hores s’enfrontarà al Casademont Saragossa mentre que el duel contra el Reial Madrid, el 24, serà a les 18.30 mentre que el 26 jugarà contra el San Pablo Burgos a les 15.30 hores.