Search
Close this search box.

El potencial de l’esport com a reclam turístic

El Ministeri de Turisme té clar que si hi ha dues disciplines esportives que s’emmotllen a les característiques d’Andorra i que alhora tenen una vessant potent pel que fa a la captació del turisme, aquestes són l’esquí alpí i la BTT, dos esports que ja han demostrat sobradament els seus potencials.
El ministre va detallar ahir que l’Executiu inverteix 3,5 milions d’euros anuals a esdeveniments esportius, prioritzant les competicions que tenen un retorn que multiplica per tres o quatre els diners que s’aporten. Les cites esportives s’han transformat en esdeveniments turístic-esportius que busquen obtenir el màxim rendiment per a la projecció internacional del país que els acull.
Tot gran esdeveniment esportiu que es preï porta inclosa una ruta turística. No es concep una competició a Barcelona sense passar pels llocs més emblemàtics de la ciutat, com la Pedrera, al Camp Nou i la Rambla. Aquest és un punt que encara s’ha de potenciar al nostre país ates que cada cop són nombrosos els esdeveniments que organitzen comuns, Govern o empreses privades. Andorra té un atractiu especial per a les persones que gaudeixen de l’esport i els seus acompanyants, que acostumen a tenir una especial sensibilitat per la natura.
Més enllà de l’impacte en l’economia, Camp comenta que l’altre gran aspecte que es té en compte a l’hora d’invertir és l’audiència i la notorietat que proporciona al país la cita que se celebri i el potencial de traduir aquesta publicitat en visites reals.
Tanmateix, cal que els responsables del ministeri vagin molt en compte a l’hora d’invertir diners públics en esdeveniments privats, on darrera hi ha uns organitzadors que també miren pels seus propis beneficis.

Altres Editorials
Comparteix
Últimes notícies
Articles d'opinió
Marian Fernández
Fabiola Sofia Masegosa
Publicitat
Enquesta
Publicitat

No et quedis sense el nostre exemplar en PDF

Publicitat

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu