El festival musical Jambo Street va tornar el passat divendres als carrers de la capital i, segons va exposar un dels membres de l’organització, Oriol Vilella, totes dues van tenir una molt bona acollida per part del públic visitant.
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu