Després de tan sols quatre edicions, el cicle Jazzhivern s’ha esfumat. Des del ministeri de Cultura no s’ha notificat, formalment, que enguany no es programa el cicle de concerts a l’Auditori Nacional, però a punt d’acabar l’any 2015 és evident
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu