Tret de sortida a la segona edició de les ‘Píndoles Tecnològiques’, impulsada pel Comú d’Encamp. La iniciativa, que es va posar en marxa el 2021, s’emmarca en el pla de dinamització ‘Fem Parròquia’, en el qual un dels eixos de treball és l’acompanyament al sector empresarial a través de projectes que impulsin la formació, la professionalització i el talent del capital humà. Sota la intenció d’apropar a petites o mitjanes empreses, comerços i autònoms a diferents eines digitals del mercat per millorar la competitivitat del teixit empresarial de la parròquia, la temàtica d’enguany gira entorn d’un tema de plena actualitat com és el màrqueting digital i la intel·ligència artificial.
Les formacions són gratuïtes i s’impartiran de forma virtual a través de la plataforma Microsoft Live Teams, havent-hi un total de quatre sessions. Les inscripcions ja es poden fer a través d’un formulari que es troba a la pàgina web del Comú, fins al dia abans de cada sessió. Per poder assistir a cadascuna, només caldrà que els usuaris disposin d’Internet i d’un dispositiu, sigui un ordinador, una tauleta o el telèfon mòbil. Una vegada feta la inscripció, la corporació facilitarà als inscrits l’enllaç per connectar-se a les diferents sessions.
Cal destacar que aquestes formacions no són cursos per obtenir cap titulació, sinó que tenen l’objectiu de posar a disposició dels participants diferents eines que puguin facilitar el seu dia a dia en l’àmbit del màrqueting empresarial, dissipant-los així de barreres i dubtes a l’hora de prendre iniciatives, especialment per a aquelles generacions que no són nadius digitals.
El màrqueting digital i la intel·ligència artificial, eixos principals
Totes les sessions es faran en horari de 10.00 a 12.00 hores, començant la primera d’elles el 21 de novembre sota el títol ‘Intel·ligència artificial i màrqueting digital per a la meva petita/mitjana empresa’. En aquesta formació s’abordaran elements fonamentals del màrqueting digital establint una base essencial per a la comprensió d’aquesta disciplina, així com una introducció a diverses eines d’intel·ligència artificial. El 28 de novembre s’acollirà la segona de les formacions, titulada ‘Com puc mesurar la presència de la meva empresa a Internet i a les xarxes socials?’. En ella, s’explorarà la importància de la recopilació i interpretació de dades en el màrqueting digital, fent especial menció a les xarxes socials.
Pel que fa a la tercera ‘píndola’, es farà el 12 de desembre amb el títol ‘Què hem de saber per contractar una empresa que m’ajudi amb el màrqueting digital?’, parlant en aquesta ocasió dels aspectes econòmics del màrqueting digital i com les empreses poden col·laborar amb agències especialitzades. El cicle de formacions es tancarà el 19 de desembre amb la sessió ‘Puc tenir un nou espai a Internet gràcies a la Guia d’Empreses d’Encamp?’, en la qual s’explicarà la nova plataforma de la guia d’empreses de la parròquia d’Encamp que en breu estarà en funcionament.
El Comú d’Encamp recorda també que les tres primeres sessions les impartirà l’empresa encampadana Sinzerad, mentre que la darrera la farà l’empresa Andornet.