L’àrea de Mobilitat ja treballa en l’elaboració de la nova campanya Andorra territori ciclista, que s’iniciarà el pròxim 20 d’abril amb l’objectiu d’afavorir la convivència a les vies entre els conductors i aquelles persones que fan ús de la bicicleta. Enguany, i tal com va explicar el cap d’àrea, Jaume Bonell, en declaracions a l’ANA, els missatges es vertebraran en tres eixos, com són l’alcohol, la conducció i la velocitat.
En aquest sentit, Bonell informa que els missatges es dirigiran a «una part de la població que entenem que necessita un reforç pedagògic», buscant que «siguin conscients dels perills que comporta circular amb una velocitat anormalment alta o la ingesta d’alcohol». De la mateixa manera, la intenció de la campanya és interpel·lar a aquells que duen a terme «conductes al volant que ens posen en perill”.
Així, la informació s’estructurarà en diferents càpsules audiovisuals que s’emetran a través dels mitjans de comunicació, el cinema i les xarxes socials i s’acompanyaran d’una campanya d’impacte visual, a l’estil de la difosa en el marc de la campanya Missió: zero accidents feta conjuntament amb l’Automòbil Club d’Andorra.
En aquesta ocasió, l’àrea vol augmentar l’aposta, ja que «es pretén que sigui la primera campanya potent de seguretat viària que es faci a Andorra», segons va incidir Bonell. Per últim, el cap d’àrea va assegurar que des de Mobilitat busquen aconseguir el mateix impacte que altres campanyes fetes per la Gendarmeria francesa o la Direcció General de Trànsit espanyola.