PUBLICITAT

Ordino

Grandvalira creu que superarà el nombre de clients de l’estiu passat

El domini preveu que, amb el nou forfet 4 Valls, augmentaran les pernoctacions dels visitants

Per Marcos Bernat

Els responsables de Grandvalira durant la presentació de la campanya d’estiu.
Els responsables de Grandvalira durant la presentació de la campanya d’estiu. | Ana/M.P.

Grandvalira espera superar el nombre de clients en la temporada d’estiu respecte a l’any passat. No obstant això, en el cas d’aconseguir bons números no es preveu recuperar les pèrdues «d’un hivern desastrós», ja que «en un sol estiu és impossible». Així ho va explicar el director general de Grandvalira-Ensisa, David Hidalgo, durant l’acte de presentació de la campanya estival. Així i tot, manté la confiança en continuar creixent respecte a altres cursos: «Si l’agost és com el de l’any passat ja seria un gran èxit. Quant al juliol, crec que estem més preparats que el 2020 i pensem que tindrem un augment important».

Pel que respecta a les xifres, el director general de Grandvalira Nevasa, Juan Ramón Moreno, va afirmar que tenen l’objectiu de millorar els números del passat estiu. Així, va recordar que aquests van ser bons, especialment al mes d’agost: «L’any passat, a partir del 9 d’agost fins a mitjan de mes, vam fer un 40% més de visitants que a la temporada anterior».

Quant a la procedència dels turistes, Moreno va assenyalar que la majoria vindran d’Espanya i França. Així, per a atreure el nombre més gran possible, l’entitat proposa diferents novetats per a aquesta campanya. Per això, ahir es va presentar «l’oferta més completa de la història de Grandvalira». Entre les iniciatives més destacades està el forfet 4 Valls, que pretén fomentar l’augment de les pernoctacions, ja que permetrà als visitants accedir a tot el domini, repartit en els diferents sectors. «Que la gent pugui gaudir de diversos dies en diferents zones és una cosa que encara no havíem fet. La varietat és la nostra principal característica», va apuntar el director de Nevasa.

Un altre dels aspectes més nous d’aquesta nova campanya és que es podran comprar dies no consecutius. En aquest sentit, Moreno va explicar que aquesta iniciativa permetrà una major flexibilitat perquè els visitants puguin gaudir de les vacances: «Ara podran planificar les seves setmanes segons els seus gustos. Per exemple, un dia poden gaudir de les activitats de muntanya i al següent estar a la ciutat fent compres».

Des de Grandvalira també destaquen que un dels grans atractius és una oferta destinada a tots els públics. «Tenim activitats familiars, especialment en la part de Canillo, refugis per a adults, activitats per a joves que busquen aventura, etc. L’oferta és molt àmplia. L’avantatge de comptar amb el domini esquiable més gran del sud d’Europa, ens permet jugar amb la superfície que tenim».

A més, enguany, els forfets de temporada que els clients van adquirir a l’hivern seran vàlids per als telecabines de tots els sectors, «una bona oportunitat perquè gaudeixin de l’entorn», segons Hidalgo. Es tracta d’una proposta que beneficiarà, principalment, als residents del Principat, ja que amb les restriccions, la majoria de la gent que va comprar el passi, vivia a Andorra.

Entre les activitats que es duran a terme, Hidalgo va destacar el nou Centre d’Observació de la Marmota a Soldeu, que permetrà als clients visitar l’entorn on habiten aquests animals, així com l’Explor Games al Mon(t) Magic Family Park, Aquest últim combinarà la tecnologia amb els espais a l’aire lliure, ja que es basarà en un joc d’aventura que servirà de guia per als més petits.

Per part seva, el director de desenvolupament de negoci de Grandvalira Saetde, Xavier Salinas, va valorar el Pas de la Casa com «una de les portes d’entrada més importants per a Grandvalira». Per això, «hem obert el telecabina Pioners i el telecadira dels Isards, una aposta que ens fa molta il·lusió, en col·laboració amb el Comú d’Encamp i els actors econòmics de la localitat». Així, sobre Grau Roig, va manifestar que s’ha treballat perquè la gent «gaudeixi del seu entorn incomparable». Quant a Encamp, va afirmar que «s’obrirà el Funicamp i, a dalt, hi haurà diverses activitats com una ruta en bici o de 4x4». Finalment, va assegurar que a Ordino Arcalís «es continua apostant pel medi ambient i pel ciclisme, i per això es tallarà la carretera».

Per últim, Salinas va confirmar que encara hi ha una notícia important: «Crec que l’oferta de Grandvalira sempre aporta aire fresc. Tenim una novetat important que encara no es pot dir, però se’n sentirà molt a parlar». 

PUBLICITAT
PUBLICITAT